Rezervace ubytování +420 773 784 776

firemní akce hotel pod kyčmolemWellness hotel Pod Kyčmolem je ideálním místem pro organizaci soukromých i firemních akcí. Zařídíte u nás jednání, školení, firemní prezentace, obchodní schůzky, kongresy, konference, workshopy, teambuildingy i svatebních hostiny. Fungujeme také jako coworking místo.

Spokojený zákazník je pro nás velmi důležitý. Nabízíme velký výběr typů stravování a rádi vám zajistíme občerstvení na míru dle vašich požadavků. Provoz restaurace je dle přání prodloužen až do pozdních nočních hodin.

 

Pronajmout si u nás můžete:

  • hotelovou restauraci  – kapacita až 125 osob, k dispozici projektor, flipchart a Wi-Fi připojení
  • pivovar – kapacita až 50 osob, k dispozici flipchart, televizor a Wi-Fi připojení
  • salonek – kapacita až 50 osob, k dispozici projektor, flipchart a Wi-Fi připojení

Zajístíme:

  • coffee breaky
  • obědové a večerní menu
  • bufetové obědy a večeře
  • rauty, bankety, koktejl párty
  • gastronomii na míru vašim přáním

Využijte u nás také ubytování v moderních a komfortně zařízených pokojích. Hotelová kapacita pro ubytování hostů je celkem 115 lůžek. Při požadavku na dvoulůžkové pokoje 74 lůžek.

Galerie